Każdy nasz produkt jest szyty na zamówienie. Masz jednak prawo zwrotu towaru.

Każda para butów szyta jest na zamówienie. Mimo to, masz 14 dni na zwrot towaru (od dnia otrzymania przesyłki). 

  • zabezpiecz buty do transportu,
  • sprawdź, czy dołączyłeś dowód zakupu, 
  • napisz nam maila na adres biuro@yesishoe.pl, abyśmy wiedzieli o Twojej przesyłce. 
  • Koszty zwrotu leżą po stronie klienta,
  • Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.

Uwaga! Nie przyjmujemy zwrotów z zarysowaniami na podeszwie. Zanim nadasz do nas buty sprawdź stan podeszwy. Takie buty nie nadają się do ponownej sprzedaży. 

Zwrotu należy dokonać na adres siedziby biura: YES, I SHOE! Szymon Tadzik, ul. Mazowiecka 56, 05-825 Marynin. 

Z racji tego, iż proces szycia rusza przy każdym zamówieniu nie ma możliwości składania zamówień na kilka modeli. Jeżeli masz problem z wyborem, skontaktuj się z nami. Jesteśmy po to, aby Ci pomóc. 

Masz prawo zamówić  kilka par butów, które są dostępne w zakładce „od ręki”. To buty, które są już uszyte i gotowe do wysyłki. 

Produkty, które nie podlegają zwrotowi.

Zwrotowi nie podlegają następujące produkty:

  • projekty indywidualne (zmiana koloru, wysokości obcasa, zmiana tęgości obuwia, etc.),
  •  produkty, które już były wymieniane na życzenie klientki,
  • produkty z widocznymi śladami użytkowania (w tym zarysowania na podeszwie).
 

W przypadku zamówienia projektu indywidualnego nie masz możliwości całkowitego zwrotu towaru. Jednak wychodząc naprzeciw Twoim potrzebom, dajemy Ci możliwość jednorazowej wymiany rozmiaru. Skontaktuj się z nami, porozmawiamy i wspólnie ustalimy, jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najkorzystniejsze. 

Masz pytania? 

Zadzwoń: +48 888 690 708