Każdy nasz produkt jest szyty na zamówienie. Masz jednak prawo zwrotu towaru.
![](https://yesishoe.pl/wp-content/uploads/2023/08/DSC07857-683x1024.jpg)
Każda para butów szyta jest na zamówienie. Mimo to, masz 14 dni na zwrot towaru (od dnia otrzymania przesyłki).
- zabezpiecz buty do transportu,
- sprawdź, czy dołączyłeś dowód zakupu,
- napisz nam maila na adres biuro@yesishoe.pl, abyśmy wiedzieli o Twojej przesyłce.
- Koszty zwrotu leżą po stronie klienta,
- Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.
Uwaga! Nie przyjmujemy zwrotów z zarysowaniami na podeszwie. Zanim nadasz do nas buty sprawdź stan podeszwy. Takie buty nie nadają się do ponownej sprzedaży.
Zwrotu należy dokonać na adres siedziby biura: YES, I SHOE! Szymon Tadzik, ul. Mazowiecka 56, 05-825 Marynin.
Z racji tego, iż proces szycia rusza przy każdym zamówieniu nie ma możliwości składania zamówień na kilka modeli. Jeżeli masz problem z wyborem, skontaktuj się z nami. Jesteśmy po to, aby Ci pomóc.
Masz prawo zamówić kilka par butów, które są dostępne w zakładce “od ręki”. To buty, które są już uszyte i gotowe do wysyłki.
Produkty, które nie podlegają zwrotowi.
Zwrotowi nie podlegają następujące produkty:
- projekty indywidualne (zmiana koloru, wysokości obcasa, zmiana tęgości obuwia, etc.),
- produkty, które już były wymieniane na życzenie klientki,
- produkty z widocznymi śladami użytkowania (w tym zarysowania na podeszwie).
W przypadku zamówienia projektu indywidualnego nie masz możliwości całkowitego zwrotu towaru. Jednak wychodząc naprzeciw Twoim potrzebom, dajemy Ci możliwość jednorazowej wymiany rozmiaru. Skontaktuj się z nami, porozmawiamy i wspólnie ustalimy, jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najkorzystniejsze.
Masz pytania?
Zadzwoń: +48 888 690 708
![](https://yesishoe.pl/wp-content/uploads/2023/08/DSC08252-683x1024.jpg)